Den 12. august 2012 gennemførte jeg Challenge Copenhagen - en fuld-distance ironman på 3,8 km svømning, 180 km cykling og 42,195 km løb - på 10 timer, 29 minutter og 2 sekunder.
Det var en helt fantastisk dag, hvor jeg fik masser af opbakning af mit helt eget personlige heppekor. Nu fortsætter drømmen om flere triathlon-eventyr...

søndag den 5. august 2012

Én uge til Challenge Copenhagen 2012

Nu er der kun én uge til årets store mål - Challenge Copenhagen 2012. I morgen drager jeg mod København, hvor jeg slår mig ned på Camping Charlottenlund Fort i mine forældres campingvogn. Jeg glæder mig til at komme derover og slappe af - der er masser af tid til at forberede sig til næste weekends strabadser og nok også blive en lille smule nervøs...

Jeg vil i næste uge give daglige opdateringer her på bloggen, så stay tuned til de foreløbig sidste krampetrækninger i denne føljeton. Men bare rolig - min triathlon-karriere slutter ikke næste weekend.

1 kommentar:

  1. Det bliver for vildt! Er meget misundelig. Men fandme godt trænet at du kan gøre det på et år!

    SvarSlet

Træning




Træningsprogram




Konkurrencer