Den 12. august 2012 gennemførte jeg Challenge Copenhagen - en fuld-distance ironman på 3,8 km svømning, 180 km cykling og 42,195 km løb - på 10 timer, 29 minutter og 2 sekunder.
Det var en helt fantastisk dag, hvor jeg fik masser af opbakning af mit helt eget personlige heppekor. Nu fortsætter drømmen om flere triathlon-eventyr...

lørdag den 11. august 2012

Check-in

Uhh ha... dagen før dagen - den jeg har ventet på i et helt år er nu lige på trapperne - Challenge Copenhagen 2012 løber af staben om nogle få timer. Jeg er meget spændt på i morgen, men jeg har en god fornemmelse i kroppen og tror på, at jeg kan gøre det godt. Vejrmeldingerne ser rigtig gode ud - ingen regn og næsten ingen vind, så det kan ikke blive bedre. Lad os håbe meteorologerne får ret...

I dag er de sidste ting kommet på plads, og jeg har fået testet, at tøj og udstyr spiller, som det skal. Jeg har to ekstra slanger, lappekit, værktøj og tre CO2-patroner til pumpen med på cyklen - så burde jeg være sikret alle tænkelige uheld (op til tre punkteringer...). Jeg overvejer stadig, hvad jeg skal have med af tøj på cykelruten. Planen er at cykle i den grønne Aarhus 1900 Triathlon top og så evt. have et par ærmer og handsker med i baglommen. Jeg er stadig en smule skræmt af Challenge Aarhus racet, hvor jeg frøs de første 60 km af cykelruten på grund af kraftig regn. Nu må vi se, hvad der i sidste ende bliver puttet i den orange cykelpose, som først skal afleveres i morgen tidlig - det kan være godt at have meget tøj deri, men jeg vil samtidig ikke have for meget til at give mig unødige overvejelser i skiftezonen.

I eftermiddag blev cyklen, hjelmen og den grønne løbepose checket ind. Jeg har lavet et overdækken til min cykel, hvis der skulle komme en regnbyge i aften eller nat - så kan den sove trygt og roligt... :-)
Energidrik er forberedt i flaskerne til i morgen tidlig, så der blot skal fyldes vand i, de resterende skifteposer er forberedt, morgenmaden er klar, og jeg har arrangeret, at en af vennerne kører mig ned til start - super! Så nu er det blot at sove en (forhåbentlig) god nats søvn, så jeg er klar til at give den max gas i morgen.

Live timing kan, som allerede skrevet i et tidligere blog-indlæg, findes på følgende måder:
  • Via Challenge Copenhagen hjemmesiden, eller nærmere bestemt på Ultimate's side, som står for timing'en.
  • Via "Challenge DK" Android/iPhone app'en. Her vil en prik vise, hvor langt jeg ca. er nået - smart!
  • På min Facebook profil, hvor alle mine mellemtider bliver postet.
  • Via SMS - send "KMD sms 1065" til 1276 (koster 2 kr. pr. SMS)
Vi ses på den anden side... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Træning




Træningsprogram




Konkurrencer