Den 12. august 2012 gennemførte jeg Challenge Copenhagen - en fuld-distance ironman på 3,8 km svømning, 180 km cykling og 42,195 km løb - på 10 timer, 29 minutter og 2 sekunder.
Det var en helt fantastisk dag, hvor jeg fik masser af opbakning af mit helt eget personlige heppekor. Nu fortsætter drømmen om flere triathlon-eventyr...

søndag den 29. juli 2012

To uger til Challenge Copenhagen 2012

Det nærmer sig med hastige skridt - Challenge Copenhagen 2012. Træningen går stadig helt efter planen, og jeg er fortrøstningsfuld ved snart at skulle til København og gi' den max gas. I dag blev det til 90 km cykling efterfulgt af 12 km løb, hvilket gik ganske fint. Jeg håber dog, at vejret den 12. august er lidt bedre end i dag - jeg måtte i hvert fald i gang med den helt store hovedrengøring af både cykel, tøj og krop, da jeg kom hjem.

Denne uge har budt på 14 timers træning, mens de kommende to uger "kun" byder på omkring 11 og 4 timers træning, så nedtrapningen er hermed begyndt. Nåe ja, den sidste uge bliver jo lige krydret med 10-12 timers konkurrence...

Allerede om en uges tid drager jeg mod København for at lade op til strabadserne og vænne mig til klimaet over there :-). Alt er ved at være klar (tror jeg nok). Jeg glæder mig til at komme derover - både til selve dagen, men samtidig også til det hele er overstået. Selvom jeg på ingen måde træner så meget som de bedste, synes jeg alligevel, at ironman-træningen har udgjort en stor del af mit liv det seneste års tid. Der har selvfølgelig været op- og nedture, men alt i alt har jeg været godt tilfreds med forløbet. På opfordring fra Jens Lund - en af mine trofaste læsere på bloggen - vil jeg i et kommende blog-indlæg samle op på, hvad jeg egentlig har lavet det seneste års tid. Det er jeg også selv spændt på at se resultatet af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Træning




Træningsprogram




Konkurrencer