Den 12. august 2012 gennemførte jeg Challenge Copenhagen - en fuld-distance ironman på 3,8 km svømning, 180 km cykling og 42,195 km løb - på 10 timer, 29 minutter og 2 sekunder.
Det var en helt fantastisk dag, hvor jeg fik masser af opbakning af mit helt eget personlige heppekor. Nu fortsætter drømmen om flere triathlon-eventyr...

onsdag den 8. maj 2013

Træningslejr til Harzen

Først grisefest på Mallorca, og derefter bustur til Harzen... Ja, jeg vælger mine træningslejre med omhu. I morgen går turen sydpå igen på årets 2. træningslejr inden for en måned. Jeg har været så heldig at få lov til at komme med Team Triathlon Herning på deres årlige træningslejr, da min fætter Thomas kører i klubben. Det bliver fire intensive dage i Kristi Himmelfartsferien med fokus på cyklingen, men hvor der også bliver klemt et par løbe- og et svømmepas ind.

Bussen kører tidlig torsdag morgen mod Harzen og ankommer forventeligt først på eftermiddagen, hvorefter vi kan nå en lille cykeltur i de tyske "bjerge" og en løbetur. Fredag er der en lidt længere cykeltur på programmet samt svømning. Lørdag står den på kongeetapen på 125 km med et efterfølgende løbepas, og søndag når vi en hurtig cykeltur, inden bussen kører mod Danmark igen.

Vi skal 21 personer afsted, heriblandt selvfølgelig fætter Thomas, så det bliver spændende, om vi kan gøre det ligeså godt som på Mallorca, hvor vi gav hele flokken baghjul. Det skal under alle omstændigheder nok blive en god tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Træning




Træningsprogram




Konkurrencer