Den 12. august 2012 gennemførte jeg Challenge Copenhagen - en fuld-distance ironman på 3,8 km svømning, 180 km cykling og 42,195 km løb - på 10 timer, 29 minutter og 2 sekunder.
Det var en helt fantastisk dag, hvor jeg fik masser af opbakning af mit helt eget personlige heppekor. Nu fortsætter drømmen om flere triathlon-eventyr...

søndag den 19. februar 2012

Cykelprojekt 4: Argon 18 E-118

Endelig... efter at have ventet over to måneder har jeg nu fået min nye cykel. En Argon 18 E-118, som er en af de bedste tri-cykler på markedet i øjeblikket, når det kommer til komfort og aerodynamik. Samtidig er det en af de flotteste, hvis man spørger mig. Flere detaljer om cyklen kan findes på Argon 18's hjemmeside.

Hjulene er desværre ikke kommet endnu, da det er de nye 2012 modeller fra HED. De kommer formentlig i begyndelsen af marts, og indtil da må man forestille sig dem på cyklen.
HED. Jet 69 Flamme Rouge 2012
En stor tak til Christian Siebert fra Speedzoneshop.com, som har bygget cyklen og bidraget med anbefalinger og erfaringer i beslutningsprocessen.

Flere billeder af vidunderet kommer senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Træning




Træningsprogram




Konkurrencer