Den 12. august 2012 gennemførte jeg Challenge Copenhagen - en fuld-distance ironman på 3,8 km svømning, 180 km cykling og 42,195 km løb - på 10 timer, 29 minutter og 2 sekunder.
Det var en helt fantastisk dag, hvor jeg fik masser af opbakning af mit helt eget personlige heppekor. Nu fortsætter drømmen om flere triathlon-eventyr...

onsdag den 25. januar 2012

Alternativ træning...

Det kan godt være, at denne uge kommer til at slå rekorder på varigheden af min træning, men det er ikke ligefrem den "rigtige træning", der er på programmet. Denne uge er jeg nemlig på skiferie i Val Thorens i Frankrig med syv af mine kammerater.

Første dag, lørdag, var ikke noget at råbe hurra for - vi var også lige ankommet efter 16 timers kørsel i bil, hvoraf de sidste 30 km foregik med snekæder op af bjerget til byen, som ligger i 2300 meters højde. Derudover var det tåget og sneede. Søndag og mandag var dog glimrende, tirsdag og onsdag formiddag ganske okay, mens det i eftermiddag har været meget tåget, så det i dag kun er blevet til en kort dag på ski.

I går havde vi en ski-instruktør tilknyttet hele dagen. Om formiddagen tog han tre med på tekniktræning i off-pist, og om eftermiddagen var det så min tur til tekniktræning på pisterne. Det var noget frustrerende at få at vide, hvor mange ting jeg gjorde galt. Men så har det til gengæld været lidt sjovere i formiddag, hvor jeg kunne fokusere på mine fejl uden hele tiden at skulle irettesættes.

Vi kommer hjem fra Frankrig lørdag eller søndag afhængig af vejret. Søndag er det desuden planen at tage til Varde Cross Duathlon til 3. afdeling af Multiatleternes Cross Duathlon Cup. Det er mest for at bakke min kammerat Tonny Petterson op, som fører cuppen inden tredje afdeling, så det er spændende om han kan snuppe den samlede sejr. Jeg krydser fingre for at det lykkes, og for at vores ben er klar til strabadserne efter 16 timers kørsel fra skituren i Frankrig, som Tonny også er en del af.

Og så kan jeg afsløre at der snart er nyt om mit tricykel-projekt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Træning




Træningsprogram




Konkurrencer