Den 12. august 2012 gennemførte jeg Challenge Copenhagen - en fuld-distance ironman på 3,8 km svømning, 180 km cykling og 42,195 km løb - på 10 timer, 29 minutter og 2 sekunder.
Det var en helt fantastisk dag, hvor jeg fik masser af opbakning af mit helt eget personlige heppekor. Nu fortsætter drømmen om flere triathlon-eventyr...

mandag den 22. august 2011

Udfordringen...


Efter at have vundet en billet til Challenge Copenhagen 2012 ved Esbjerg Duathlon er planen at sammensætte et målrettet træningsprogram, så jeg kan stå klar d. 12. august 2012 i København. Det bliver en kæmpe udfordring, som jeg vil arbejde for at realisere.

Jeg har oprettet denne blog, så interesserede kan følge med i min træning og samtidig for at kunne poste interessante indlæg i relation til triathlon-sporten - motion, kost, udstyr, m.v.

Jeg glæder mig til at komme i gang med træningen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Træning




Træningsprogram




Konkurrencer